neděle 9. května 2010

Čtvrtek 6. 5. 2010

Den 60.

Ráno byla honička. Děti obvykle vstávají mezi 6.30, max. 7.15 a dnes to tu ještě v 7.45 spalo. Ještěže já jsem vstala v 6 a vše připravila, pak jen oblékla děti a naházela je do auta a jeli jsme směr babi. Měla jsem schůzku k parlamentním volbám, kde budu sedět jako člen komise. Za a) odpočinu s od dětí, za b) vydělám si tím pár korun navíc.

V poledne jsem se zastavila u kamarádky, která dělá v úterý státnice. Nakonec jsme stres odehnaly pryč, pokecaly a dokonce se od srdce zasmály.

Už asi ani neumím odpočívat, místo toho, abych si lehla s knížkou, popadla jsem kolo a jela 20 km podívat se za dětmi. Zrada nastala asi 10 minut po příjezdu, zvedl se vítr, začalo bouřit a následoval déšť. Nakonec pro mě a Fíka musel přijet tatínek, Kájinka dnes poprvé zůstala ve službě i přes noc.

Nerušte, poslouchám rádio!:

Žádné komentáře:

Okomentovat