čtvrtek 6. května 2010

Středa 5. 5. 2010

Den 59.

S Jířou jsem seděla 4 roky v lavici na střední. Strašně moc jsme toho zažily, mám s ní spojené mládí. A dnes se jí narodila Simonka. Vybrala si krásné datum! Přeju jí od srdce zdraví, lásku svých nejbližších a štěstí v životě!

Tatínek nám brzy ráno odjel do Bratislavy na výstavu, chtěl mít s sebou foťák, aby nám pak ukázal krásy slovenského hlavního města, takže my dnes nemohli fotit. Když jsem odcházela večer za dětmi spát, všimla jsem si připraveného foťáku na cestu... tatík ho zcela prachsprostě zapomněl doma ;-) Takže dnes foto neudělal nikdo :-(

Musím pochválit Fíka, naordinovala jsem mu povinně středy v herně mateřského centra, aby se učil ohleduplnosti k ostatním dětem. Celý týden jsem mu opakovala, že si zase půjdeme s Lucinkou hrát, ale míčky od skluzavky se ven nevyhazují, jinak bude sekec mazec a půjdeme domů. Štofa tedy od pátku pilně trénoval: "Hrát s Lucinkou, míčky házet néééééé, Štofiček sekec a domůůů!!!" Mno lehce se stejně pokusil o revoltu, ale celkem to šlo. Jen se nám při loučení mezi dveřmi stala čůrací nehoda, ale babička mu ještě sem tam nějakou povolila ;-)

Odpoledne přišla zpráva, že se ruší večerní cvičení, tak jsme babičce napsali, ať se stejně na nás přijde podívat. Já jsem se v klidu vykoupala a Štofík měl parťáka na blbiky ve vaně. Ještě že venku pršelo, babička byla zřízená stříkací pistolkou ;-)

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Redukční režim funguje!

Co mě dnes netěšilo? Pronemocbylo zrušeno četvrteční divadelní představení.

Žádné komentáře:

Okomentovat