neděle 2. května 2010

Sobota 1. 5. 2010

Den 55.

Dnes by měla narozeniny moje babička Marta. Respektivě slavila by je... V občance sice měla napsáno jako datum narození 2.5., ale jí se víc líbilo 1.5., tak všude tvrdila, že má narozeniny 1.5. :-) To byla celá moje babička. Moje milovaná babička kamarádka. Odešla mi brzy, ale přesto jsem z ní načerpala tolik, že nic nezapomenu do konce života a čerpám neustále. Když mi je smutno, mluvím s ní a pomáhá mi to. Pořád ji vidím stát na balkonku jak nám mává, jak vykukuje z kuchyně a křičí čááj! (rozuměj čááu!) Je to můj Anděl. Někdy v noci koukám na hvězdy a ona tam jasně září pro mě a mé děti.

Jak symbolické...dneska jsme slavili narozeniny druhé babičky, té druhé... Myslíte si, že slavit osmdesátiny je nuda? Já si to taky myslela a nakonec to byla "pařba jako bejk" :-D

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Kryštůfek zvládl celý den bez plínky a bez nehody!!!

Co mě dnes netěšilo? Z podpatků a řádění pod podiem mám puchýře jako pr...!

Naše mažoretka Leontýnka:

Ženská rodová linie:

Omladina vyrazila na Roxor ;-):

Žádné komentáře:

Okomentovat