neděle 9. května 2010

Pátek 7. 5. 2010

Den 61.

Využili jsme toho, že nemáme Kájinku a den jsem si užila jen s Fíkem. Dopo jsme si dali sraz s Martinou a Lucinkou, nakoupili nějaké hadříky a pak jsme se zastavili na dětském hřišti, kde se děti vyblbly a Fík sám od sebe stáhl kaťata a vyčůral se. Martina s Lucinkou byly v šoku a já se mohla vypyšnit, jakého mám šikulu. Z odstavení plen jsem měla noční můru, bála jsem se, že to půjde hodně těžce a bude to "bolet", ale nakonec se opět potvrzuje staré známé: Žádná bublina.... ;-)

Pozvali jsme babičku na oběd, abychom po spaní mohli vyrazit na festival mateřských školek Mateřinka. Letos byl již 15. ročník, určitě na deseti ročnících jsem byla a letos poprvé jsem mohla vzít Fíka, který tu atmosféru už vnímal. Ze začátku seděl, koukal, ani nedýchal, ale nakonec to pro něho bylo přece jen dlouhé, tak pobíhal po sále. Po zaznění závěrečné znělky, kdy všechny děti stojí na podiu a zvoní zvonečkem, měl vystoupení Michal Nesvadba a Fík mi utekl k němu na podium a já ho nemohla dostat dolů....

Odpoledne jsme odvezli Kryštůfka k babi a dědovi a všichni společně odjeli na Seč lovit ryby. Kryštůfkův první velký víkend na chatě bez rodičů. A páni rodičové si vyjeli po delší době do kina. Tentokrát na Mamas a Papas... Rozporuplný film plný emocí, deprese, přesto energie... V půlce jsem smutkem umírala a dusila se bezmocí, na konci odcházela nabitá a šťastná, ačkoliv film apriori jednoznačně pozitivně nekončil.

Před kinem nám přišla zpráva, že Kájinka má teplotu, má rýmu a kašel... :-(


Hádejte, kdo pobíhá na podiu...:

1 komentář: