neděle 2. května 2010

Neděle 2. 5. 2010

Den 56.

Už jste se někdy dmuli pýchou? Já teda dneska jo a stálo to za to! Netušila jsem, že je to tak opojný a navíc dojemný pocit. Náš malý velký kluk dneska závodil na odrážedle - motorce a zřejmě proto, že jsme to brali jako veselou taškařici s malými špuntíky, tak si dojel pro třetí místo! Z deseti malých závodníků - kluci ročník 2008 byl třetí. A pak stál na bedně pro vítěze a já zadržovala slzy dojetí, ačkoliv jeho spíš než medajle zajímalo, jestli se v igelitce vítězů nachází "bobo".

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? I přes puchýře jsem zvládla hodinu Bosu :-)

Co mě dnes netěšilo? Tatínek chyběl u našeho prvního velkého vítězství, byl pracovně až v Ostravě.


2 komentáře:

  1. Krásný sportovní úspěch:-) Máte proč se dmout:-)A ta fotka,jak jsu na startu, je úžasná:-)

    OdpovědětVymazat
  2. šikulka, příště bude určitě první :-)

    OdpovědětVymazat