pondělí 31. května 2010

Pátek 28. 5. 2010

Den 82.

Ráno jsme byly domluvené s babičkou, která si převzala až do soboty děti. Já jsem se potom rychle vrhla na žehlení, přípravu jídla s sebou a taky vylepšení sebe sama :-) Tento rok mi konečně zase vyšlo jít do volební komise. Jak se to blížilo, chtělo se mi méně a méně. Navíc organizátorka nás nedala s Martinou společně, tak jsme z toho obě byly rozladěné. Před mateřskou jsme chodily spolu do jedné komise, ona dělala zapisovatelku, já předsedu :-D Tentokrát jsme si chtěly odpočinout jako řadoví členové. Naštěstí jsme byly aspoň vedle sebe a nakonec si to i užily. Dostala jsem se mezi bezva lidi a nejvíc jsem si rozuměla s důchodci. S panem Vejvodou jsme se spolu celé dva dny smály, jsme naladění na stejnou vlnu humoru.

Nuda nehrozila, buď jsme zapisovali voliče nebo si povídali. Zanedlouho bylo 22 hodin a my zapečetili volební místnost a odebrali se ke spánku.

Žádné komentáře:

Okomentovat