pátek 21. května 2010

Středa 19. 5. 2010

Den 73.

Stále déšť, už nás trápí dost dlouho, je to zoufalství. Při každých zprávách trpím s postiženými lidmi.

Udělali jsme si zase hezké dopoledne v mateřském centru a jen jsme přijeli, děti ulehly a spinkaly unavené přes dvě hodiny. Já jsem si dovolila ten luxus a lehla si s knížkou. Momentálně čtu Livia Klausová: Smutkem neobtěžuju. A protože autorkou je Marcela Pecháčková, je zaručeno kvalitní a příjemné počtení.

Déšť nepřestával, ale to Flerču vůbec nezajímalo. Obalila jsem kočárek pláštěnkou, Fíka vybavila holínkami, sobě nepromokavou bundu, kšiltovku, kapucu a už jsme razili naši obvyklou procházku. Výhodou bylo, že se celá stezka vinula jen pro nás. Zpáteční cestu se mi Fíka zželelo a mohl na posledních pár set metrů "peky". Přála bych vám vidět slastný pohled malého klučíka máchajícího se v kaluži ;-) Dopřála jsem mu to, jen doma musel hned do sucha a do teplíčka.

Navečer jsme si s Andrejkou "odpočinuly" na bosu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat