čtvrtek 13. května 2010

Středa 12. 5. 2010

Den 66.

Dopoledne nás navštívila babička. Já jsem tak mohla tatínkovi dojet vyzvednout nové brýle a zajít si konečně k ušnímu. Sice jsem 1,5 hodiny čekala, ale už jsem to tam zkoušela po třetí, tak dnes jsem vytvrvala. Objektivní nález nenalezen, zjištěno, že i ucho má příčinu ve vyhřezlých plotýnkách....

Naše obvyklá procházka s naší loveckou dámou dnes skončila tragicky. Ta čtyřnohá blbka, která nikdy ani mouše neublížila, ulovila dnes zajíčka... Popadla mě hysterie, nejvíc mě štvalo, že v tom svém genetickém pudu vůbec neslyšela povely a neposlechla, aby ho pustila a přišla ke mě. Zajíčka jsem obrečela.

Vyjela jsem si na uklidněnou na kole a navečer se šla sedřít na bosu. Přesto se mi o tom všem zdálo celou noc, děsivé sny hodné Jacka Rozparovače.

Tatínek večer zjistil, že optik přehodil dioptrie a silnější se nachází v levém oku, ačkoliv má být v pravém.... No nic, půjdu se znemožnit po třetí.


Raději kačenky, než zajíčka....:

Žádné komentáře:

Okomentovat