pondělí 10. května 2010

Neděle 9. 5. 2010

Den 63.

Dnes má narozeniny můj kamarád, který pro mě hodně znamená, v životě mi hodně pomohl. Proto ode mne jen to nejlepší a brzy rodinu, kterou si přeje.

Dnešní den byl volnější. Chtěla jsem nechat Kájinku víc v klidu, teple a hodně spinkání. Teplotka ustoupila, ale rýma a kašlík se naopak rozeběhly.

Na oběd jsme byli u našich, mamče jako vždy nestačil jeden chod, ale byly hned tři hlavní jídla na výběr. Samé lahůdky, jen já na ně mohla pouze koukat. Držím se stále svého nového stravovacího režimu.

Odpoledne jsme se nakonec s mamčou sebraly a jely k tetě popřát strejdovi Milanovi. On byl v práci, ale upřímně, nám to ani nevadilo, vystačily jsme si samy :-D

Večer jsem se věnovala svému novému kamarádovi ;-) :

1 komentář:

  1. Ty máš ale pěkného nového kamaráda! :oD
    Hele abych tě na dovče vůbec poznala - bereš to formování nějak strašně poctivě!!! ;o)
    Ale já ti držím palce! :o)

    OdpovědětVymazat