pátek 23. dubna 2010

Čtvrtek 22. 4. 2010

Den 46.

Nějak jsem ráno nevěděla, co s dětmi dělat. Uvařeno bylo, ale od procházky mě odrazoval ranní mrazík. Nakonec jsme se domluvily s Martinou a vzaly děti ven. Cestou jsme se stavili v sekáčku a pustili chlup ;-)

Odpoledne jsme jeli zařídit dárek pro tetu Haninku k narozeninám. Odpočine si na thajské masáži. Vyzvedli jsme babičku v práci a všichni si zajeli na zmrzlinku.

Potom jsme si děti vyměnili s tatínkem, který je vzal na kačenky a já si jela zacvičit. Ovšem v půlce jsem si uvědomila, že jsem nevypnula papiňák, takže nastal rychlý úprk domů, ale celkem to dobře dopadlo, jen jsme museli vyvětrat ;-)

Rekapiulace:

Co mě dnes potěšilo? Vydělala jsem si korunky prodejem svého oblečení.

Co mě dnes netěšilo? Kájince se osypala prdelka.

Žádné komentáře:

Okomentovat