sobota 10. dubna 2010

Sobota 10. 4. 2010

Den 34.

Dneska byl den změn. Dopoledne jsem uklízela skříně, odvezla jsem Kájinku k našim a frčela vstříc jarní změně. Nějak jsem měla silnou potřebu něco změnit. Začala jsem u vlasů. Sice jsem neměla tak "krátkou" představu, ale s výsledkem jsem byla moc spokojená.
Navíc jsem prožila úžasné odpoledne s mojí kadeřnicí, zjistily jsme, že nás od sebe dělí pouhých 14 dní a jsme ve stejném znamení. Pak už mi to naše souznění bylo jasné.

Haninka pořádala pro svou firmu u dědy Family day a náš tatínek pomáhal. Bohužel se dostavila jen polovina původního počtu přihlášených, tak akce trochu pokulhávala.

Doma už na mě čekala Kájinka s babičkou stojící za žehlícím prknem :-) Doprovod jim dělaly ségra s Lilčou. Navečer nám přijel tatínek zpět domů na kole. Od druhé babičky jsme dostali zprávy, že Fík byl na pouti a nejvíc se mu líbila jízda na poníkách.


Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Potykala jsem si se svou kadeřnicí.

Co mě dnes netěšilo? Nachomítla jsem se k ošklivé nehodě.

Změnu můžete posoudit i vy:

4 komentáře:

  1. Téééda, to je změna jak hrom!!!! :o) Kočka jako vždy!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Změna je to radikální, ale slušivá a hezká. Jaro má být plné změn:-)

    OdpovědětVymazat
  3. pááni, to jsi TY ?? :D ..SUPER :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Léňa: Zuzíku, fešné, nevěřím, že i vzadu to máš tak krátké!!!! uka :) - co budeš dělat - Ty??? Konec culíků v Nbc??? :-DDDD Inspirovala jsi mě, šmikla jsem si ofinu a pár pramenů podél obličeje - už to bylo moc dlouhé :) , jen tu barvu tedy nedám!!!! :o) Dáda říkal na fotky - jééé Zuzka a na druhou jéééé kdo to je :) . Miláček :) . Ale chválím, barvička se velmi povedla!

    OdpovědětVymazat