středa 28. dubna 2010

Úterý 27. 4. 2010

Den 51.

Dnes má svátek Jaroslav. Moje první láska...

Ten nahoře se musel smát. A asi si říkal, jen si to užij, chtěla jsi to! Pot mi tekl až po patách, taková krize snad ještě nebyla. Paní Bára mi přivezla botičky pro děti, chtěly jsme jim je "v klidu" v cukrárně vyzkoušet. Jenže děti nebyly naladěné, vždycky je aspoň jedno klidnější. Tentokrát řvali oba, stereo a ještě vyskakovali z kočáru, nevěděla jsem, kterého ubouchat dřív, nemohla jsem se dočkat, až botky zaplatím a zmizím. Personál mi ani neodpověděl na pozdrav... :-)

Nakonec musím děti pochválit, asi mi to chtěly vynahradit a po obědě usnuly obě naráz. A já jsem jsem si lehla ke knížce, kterou jsem si předtím po roce vypůjčila v knihovně. Letité kámošky knihovnice mi nakázaly, že až přijdu knížky vrátit, musí být Fík bez plen a dudlíku... Ujistila jsem se, že výpůjční doba je pořád JEN měsíc.

I venku bylo fajn, Štofi jako vždy chtěl jít "peky" a dokonce už pochopil, že když jede kolo nebo brusle, musí stát u kočárku. A najednou mi začal sám od sebe trhat pampelišky. Vykašlala jsem se na nevypratelné mlíčí a užívala si dvouletého šmudlu, kterak s láskou máme trhá kytičku.

A večer patřil mě. Uspala jsem Kájinku, Fíka přenechala napospas tatínkovi a šly jsme s holkama z těhotenského kurzu na kafe. A pozvaly jsme také naši porodní asistentku a tak krásný večer jsem už dlouho nezažila! O půlnoci nás personál požádal, zda bychom nemohly přijít zase jindy, otevírací dobu mají do 23 :-)

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Marcelka vyhrála konkurz!!!

Co mě dnes netěšilo? Zapomněla jsem zaplatit složenku.


2 komentáře:

  1. To jsou krásný botičky!!! Za ten pot určitě stojí, ne??? :o)
    A Fík jakej je vysmátej cyklista! :o)

    OdpovědětVymazat