úterý 20. dubna 2010

Úterý 20. 4. 2010

Den 44.

Dnes má svátek Marcelka. Mám blízké dvě. Jednu kolegyni z práce, se kterou jsem prožila několik výletů, dovolených, školení, spoustu legrace a taky spoustu smutku. Myslím, že jsem byla a jsem tak trochu součástí její rodiny, je mi líto, že už se tolik nevidíme, ale určitě na sebe hodně myslíme.
Druhá je spolužačka z VŠ, zůstaly jsme v písemném kontaktu, svěřujeme se, můžeme spolu probrat i ty nejintimější záležitosti.
Zajímavé je, že obě jsou ve středním věku a přesto - nebo právě proto? si s nimi rozumím jako s nejlepšími kamarádkami vrstevnicemi.

Dopoledne jsme obstaraly vše potřebné a na oběd jsme měly sraz s Andreou a Šimonem. Jsou to naši parťáci, dokonce děti momentálně stejně váží, ačkoliv je Šimonek o 3,5 měsíce mladší :-)

Odpoledne jsem tu poklidila, navečer byla nahlášená návštěva. Děda s babí konečně přivezli nedobrovolně Fíka. Nejradši by ho adoptovali :-) Na vesnici má moc práce - chodit na dřevo, na brambory, na ryby... zkrátka nestíhá :-)

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? I jinde jsou neshody ohledně vedení domácnosti ;-)

Co mě dnes netěšilo? Večer jsme sami doma.


I Kájinka se umí púěkně vztekat:

Žádné komentáře:

Okomentovat