sobota 17. dubna 2010

Pátek 16. 4. 2010

Den 40.

Ráno nás vzbudilo překvapení za oknem. Kryštůfek byl nadšený! Velké nákladní auto, jeřáb, gábr (čti bagr) a obrovský bazén. Sledovali jsme celý proces zasazení bazénu u sousedů a nezapomněli to vyfotit.

Dneska je Fíkovi 2 a čtvrt. Každé 3 měsíce provádíme vážení a měření a zápis na Zeď růstu. Tentokrát nám vyšlo 90 cm a 14 kg. Botičky kupuji ve velikosti 25.

Dopoledne dorazila babička a já jsem si jela zarelaxovat na kosmetiku. Tento týden si dopřávám. Hodina a půl utekla jako voda, ale k mé velké spokojenosti. Iva je opravdu šikovná, pečlivě a profesionálně se mi věnovala. I jsme si stihly báječně popovídat, zejména o Waldorfském školství.

Odpoledne, při venčení Flerči, nás překvapil tatínek, ať jdeme brzy domů, se Šimonem domluvili společnou večeři v pizzérii. Večeře se povedla, všichni jsme si to užili a Štofík ani moc nezlobil :-)

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Výborná špenátová polévka.

Co mě dnes netěšilo? Kájinka má pořád teploty.




Žádné komentáře:

Okomentovat