pondělí 26. dubna 2010

Neděle 25. 4. 2010

Den 49.

Dneska má narozeniny Haninka. Haninka je moje švagrová, sestra mého muže, jen o rok mladší než já. Vždycky jsem se švagrových bála, resp. neznám moc švagrových, které si padly do oka a dokonce se mají rády. Nám se to podařilo. Svého času jsme byly i nejlepší kamarádky, byly jsme spolu pořád, dělaly jsme spolu všechno. Někdy je to na úkor vztahu s mým mužem, protože ona drží vždycky při mě. Je to holka do nepohody, milá, spolehlivá, pracovitá, obětavá. Pro naše děti by udělala všechno na světě. Bohužel nemá štěstí v lásce, miluje děti a tak si užívá aspoň našich. Ke svým narozeninám si přála vzít Fíka na výlet... A tak byli dnes v ZOO. Mám ji moc ráda.

My jsme rozdali děti a vyrazili do divadla Kalich na muzikál Jack Rozparovač. Mám smíšené pocity, nemůžu říct nelíbilo, ale nijak nadšená jsem taky nebyla. Asi jsem čekala víc. Hvězdy známých jmen zastínily hvězdy jmen neznámých. A tak místo výkonů pánů Podhůrský, Laufer a Leony Machálkové, vynikli mě dosud nepoznaní Šiška, Fric, Nováková, Topinková.... Jen Hana Zagorová nezklamala. Místy jsem se přistihla, že jsem mimo divadlo. Dojmy a zážitky možná zastínilo dnešní nádherné slunečné počasí...

U tety Stáni se konala část 80. narozenin naší babičky. Mamča tam měla s sebou Kájinku, dneska se mi nějak nezdála, nějak se jí nic nedařilo a necítila se dobře..., snad bude zase všechno v pořádku. Cestou zpět jsem se tam zastavila, zjistila, že všichni se vesele baví, tak jsem doma popadla kolo a vydala se zpět. Nakonec jsme si do 20 hodin užili báječné společnosti a potom vyrazili domů. Na kole nám to trvá domů 12 minut, takže ve 20.30 už Kájinka vykoupaná a napapaná spinkala.

Rekapitualce:

Co mě dnes potěšilo? Nadšení Haninky, jak si užívá Fíka.

Co mě dnes netěšilo? Kryštof rozbil u Haninky dveře :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat