neděle 4. dubna 2010

Neděle 4. 4. 2010

Den 28.

Budíček nebyl příjemný. Už v 5.45 se vzbudila Kájinka, sice jsem jí dala mlíčko, ale už neusnula. Vzápětí přišel Kryštof a bylo po spaní. Dopoledne jsme doma uklízeli, tatínek si vzal na starost auto a pak už k babičce na Velikonoční oběd, jelikož zítra máme spoustu práce vyšlehat Fíkovy kamarádky.

Po obědě zůstal Fík na spinkání u babičky a my se jely s Kájinkou projet. Její první jízda. I přilbu nesla celkem statečně a projížďka se nám oběma moc líbila. Odpoledne jsem předala Kájinku tatínkovi a šla si s Andreou zacvičit. Dnes jsem měla co dělat odejít z tělocvičny. Adélu - majitelku jsem nezastihla, tak předchozí nedorozumění jsme si stále nevysvětlily.

Kryštůfek mi s babí a Lilčou přišli naproti a pak už jsme s Fíkem šlapali domů sami. Docela jsem si tu procházku s Kryštofem užila. Šli jsme poprvé spolu sami jen za ručičku.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Půjdeme s Andrejkou vybírat svatební šaty.

Co mě dnes netěšilo? Při hlídání tatínkovi spadla Kájinka ze schodů :-(

Kájinka cyklistka:

Žádné komentáře:

Okomentovat