pátek 23. dubna 2010

Pátek 23. 4. 2010

Den 47.

Dnes jsem si udělala hezký den. Děti jsem odvezla k babičce a jela za kamarádkou. Potřebovaly jsme si nutně popovídat, doufám, že to pomohlo. Potom jsem koupila ještě dáreček pro tetu Haninku a ač jsem pro sebe neměla nic v plánu, tak se mi to vymklo z rukou... I děti nezůstaly zkrátka ;-)

Po spaní jsem si dětičky vyzvedla, došli jsme nakoupit, uvařili večeři, počkali na tatínka a dnes jsem šla vyjímečně zase cvičit. Místo neděle - to jedeme do divadla. Kéž by to aspoň pomáhalo, ale naopak nějak nabírám zpět :-(

Navečer jsem si udělala úklidové kolečko, tak to tu zase na chvíli vypadá jako u lidí :-)

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Nádherné počasí, které má vydržet celý víkend.

Co mě dnes netěšilo? Kamarádčiny starosti.

I toto se dá najít na českých zahrádkách:

1 komentář:

  1. Tak takovou zahrádku jsem ještě neviděla:-) To jsou věci. Také doufám, že krásné počasí vydrží celý týden. A s ním se trochu snad i rozplynou starosti.

    OdpovědětVymazat