středa 28. dubna 2010

Středa 28. 4. 2010

Den 52.

Dopoledne jsme měli milou návštěvu, naši sestřičku od dětského dr., která je momentálně taky na mateřské. Bylo mi tenkrát líto, že odchází, ale díky věcičkám po Fíkovi jsme se postupně zkamarádily. Dneska přijela i s pětiměsíčním Vojtíškem a zpříjemnili nám celé dopoledne. Jen ten Kryštůfek se zase předváděl...

Odpoledne přijelo za dům velké auto a skládalo dlažbu pro bazén u sousedů. To bylo pozdvižení! Nejdřív se přihrnul Kryštof Keliš, poté nesměla chybět Flerina Kelišová a do party se přidala i Kájinka Kelišová :-D



Po vyvenčení Flerči jsme se naskládali do auta a jeli k Lucince na pískoviště. Zkrátka dnešní den se povedl!



Rekapitualce:

Co mě dnes potěšilo? Moje kamarádka Zuzka se objevila v Žena a život.

Co mě dnes netěšilo? Kájinka spala jenom hodinu a k večeru byla značně přetažená.

6 komentářů:

  1. Tak Kelišovci nemají chybu!!! :o)
    A Lucinka už je velká holčička!!! Ale pořád je si podobná jako když jsem pro ně dělala to PFko. :o) Kočička!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu super foto :-))) Zvědavci malincí :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Kelišovic fotka je kouzelná :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. jééé Kelišky všechny tři parádní :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kelišovci děkují v čele s šéfovou Kelišovou :-D

    OdpovědětVymazat
  6. To je fakt skvělá fotka:-) Úplně mě dostala:-)

    OdpovědětVymazat