sobota 24. dubna 2010

Sobota 24. 4. 2010

Den 48.

Svátek má dnes Jiří. Tohle jméno má jeden můj kamarád ze středoškolských let, ačkoliv mu tak nikdo neříká. Vydal se trnitou cestou studijního zaměření, podniká v zemědělství, měl dlouho smůlu v lásce, ale snad se vše k dobrému obrací. Mám ho ráda.

Slunce v duši. Opět jeden z krásných, pohodových, zážitkových dnů. Dopoledne musel tatínek pracovně do Plzně a já se vydala s dětmi k dědovi a babi. Tam už na nás čekala teta Haninka, které jsme popřáli k zítřejším narozeninám. Štofi měl předat dárkovou taštičku, ale nechtěl ji dát z ruky. Musel nejdříve prozkoumat, jestli tam teta nemá náhodou 'bobo' (bonbon) a až potom byl ochoten ji odevzdat.

Po dobrém obědě jsme se s Haninkou a Kájinkou odpojily a zajely se podívat do Štěrbohol - outletových prodejen, Hanďa potřebovala nějaké společenské oblečení do práce. Ale bohužel jsme neuspěly a víc se nám víc cestovat nechtělo, protože bylo nádherně.

Raději jsme se vrátili k dědovi, došly za Fíkem k rybníku, kde s dědou chytali ryby a zbytek odpoledne strávili venku na sluníčku u pískoviště na dvoře. K večeru jsme opékali buřtíky, jedli narozeninový dort, aby nám nakonec bylo všem pěkně špatně od přejedení :-)

Rodinná idylka s krásným počasím nadevše. Už jen proto stojí za to žít, být a pěstovat si dobré vztahy.

Kryštůfek měl dnes lože připravené u Haninky, jedou zítra do ZOO, kde se těšil hlavně na pavilon goril. Ze zpráv jsme se večer dozvěděli báječnou zprávu, že se gorile Kijivu narodilo mládě! Jako kdybych měla při psaní dnešního Tématu nějakou předtuchu! Přitom porod měl proběhnout až v květnu. Kijivu si nakonec vybrala místo zrození mláděte před zraky návštěvníků ZOO.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Večer jsem zvládla vyžehlit horu prádla.

Co mě dnes netěšilo? Bohužel bude zavřen pavilon goril kvůli narození nového mláděte.

Žádné komentáře:

Okomentovat