pondělí 12. dubna 2010

Neděle 11. 4. 2010

Den 35.

V noci jsme měli doma jenom Kájinku, vzbudila se v 6, napapala se a ještě jsme spolu u Fíka spinkaly do 7.30. Tatínka jsme nechaly vyspat a pak jsme na něho vyrukovali s nápadem objet obchody s pánským oblečením, vzhledem k tomu, že nutně potřeboval doplnit šatník. Sjeli jsme tedy do Outletu do Štěrbohol a měli jsme celkem úspěch. Po příjezdu domů jsme zjistili, že nám teče kotel... Je 6 let starý a už druhá velká porucha.

Odpoledne jsme tatínka nechali v klidu zkoumat kotel a jely na návštěvu k tetě Stáně, kam měla přijet i Gábi s Filípkem. Bohužel nedorazili, přijedou snad v úterý. My jsme probíraly polskou leteckou a národní katastrofu.

Navečer jsem Kájinku předala tatínkovi, ten ji šel "vyvenčit" spolu se Šimonem a malým Šimonkem a my s Andreou, jako každou neděli, si zašly zacvičit bosu. Mezitím dovezli babí s dědou Fíka, takže po návratu jsme už byli kompletní.

Dali jsme děti spát a já si ještě stoupla k žehlícímu prknu.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Vysvětlily jsme si konečně s Adélou nedorozumění na cvičení.

Co mě dnes netěšilo? Rozbitý kotel.

Úklid skříní, vytřídila jsem, co už nenosím, jsou toho 2 tašky:

Žádné komentáře:

Okomentovat