pondělí 5. dubna 2010

Pondělí 5. 4. 2010

Den 29.

A máme je tu zase. Jako malá jsem je neměla ráda, každý rok mě přímo stresovaly. Za ségrou chodili zástupy koledníků, já byla o 6 let mladší žába. U nás se polívalo i vodou. Jednou mě někdo z jejich bandy čapnul a hodil do vany také. A u toho poznamenal: To je váha...! A od té doby šlus, konec, utrum. Raději jsem se i zamykala v pokoji, protože mamka byla schopná klukům otevřít ještě i v době, kdy jsem spala a pustit je do mého pokoje...

Teď už je to naštěstí jiné. Letos jsem si je poprvé vychutnala. Naučili jsme Kryštůfka "Hody hody" a vyrazili jsme na koledu. Byl moc roztomilý, každou koledu zakončil: Bombinko dej! Takže jsme vykoledovali dva koše vajíček, zajíčků a jiných dalších pamlsků. Tatínek už jeden košík zabavil do práce :-)

Dopoledne jsme zakončili u babičky - tchýňky, kde na nás čekala i naše tetička Haninka. Rodinnou sešlost jsme si užili. Děti se u babí krásně vyspinkaly a jeli jsme domů. Velikonoční pondělí jsme zakončili rodinnou procházkou.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Viděli jsme se s "tetou" Dášou.

Co mě dnes netěšilo? Nepříznivé počasí.


Koledníček:

Sváteční Kájinka s Haninkou:

Žádné komentáře:

Okomentovat