pondělí 19. dubna 2010

Neděle 18. 4. 2010

Den 42.

Neděle - od slova nic nedělání... Tak toho jsem se moc nedržela a převrátila horní patro naruby :-) Do výšky pasu jsem vyházela snad polovinu skříní. Udělala jsem pořádek v policích, šuplíkách, komodách apod. Měla jsem z toho dobrý pocit. Pokračování jarní očisty.

Na oběd jsme si dojeli k našim, mamča zase dělala hotové hody, měli jsme na výběr ze čtyř jídel a jako bonus byly pravé buchty a věnečky. No můžu já zhubnout??? Ale brzy se do toho znovu dám a vás si ponechám jako dráby :-)

Odpoledne jsme navštívili Monču a Ondráška, kterého taky přepadly horečky.
Kájinka již bez teplot... Tři dny vysoké horečky a najednou dnes puntíčky v hlavičce, zádíčkách a hrudníčku... Zřejmě šestá nemoc!

Babička si vzala Kájinku a já si mohla jít zacvičit. Dnes bez Andrejky, celá rodina chytila nějakou virózu.

A večer nástup k žehlícímu prknu. Drahý mě nabádá, ať zavolám té žehlící paní, ale mě je to nějaké pořád trapné...

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Už se trénuje na dračí lodě.

Co mě dnes netěšilo? Bolí mě klouby - změna počasí?

Upírek:

Žádné komentáře:

Okomentovat