úterý 20. dubna 2010

Pondělí 19. 4. 2010

Den 43.

Ráno jsem našla puntíčkovanou Kájinku. Teplotky naštěstí přešly, přesto jsme vyrazily k dr., stejně nás čekala desetiměsíční kontrola. Pan doktor mě tedy ujistil, že se skutečně jedná o šestou nemoc, která právě končí. Jakmile se vyrážka objeví na ručičkách a nožičkách, tak šestá nemoc utíká z těla pryč.

V 10ti měsících Karolínka měří 75 cm a váží 9.600kg.

Ještě jsme se stihly zastavit u tety Pavly, staré babičce zařídit gratulaci od Městského úřadu a nakoupit v elektru žárovky a baterii do osobní váhy. Jaké bylo mé překvapení, když baterka stála 25 Kč... V Hypernově v hodinářství jsem za ni minule dala 120 Kč.... Pan prodavač poznamenal, že to už není marže, ale zlodějina...

Odpoledne jsme vyvenčily Fleruš a jely se projet na kole. Nakonec jsme zakotvily u Martiny a tety Dáši venku před barákem. Tatínek zajel po práci za Fíkem, prý ani nechtěl domů, má moc práce - chodit na dříví, na brambory, na ryby... Je to náš malý zemědělec cestovatel.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Našla jsem Kájince pátý zoubek.

Co mě dnes netěšilo? Tatínek se balil na školení, bude dva dny pryč.

Žádné komentáře:

Okomentovat