sobota 17. dubna 2010

Sobota 17. 4. 2010

Den 41.

Dnešní den byl tak nádherně sluníčkový, nejen počasím, ale i v duši.

Dopoledne jsme se pustili do většího úklidu. Zrušili jsme jednu postýlku, Kájinka už má jen jednu jedinou, u sebe v pokojíčku. Tuto odvezu Ditě.

Na oběd jsme si sjeli k babi a dědovi, který měl pro Fíka připravený program - půjdou spolu na ryby. My s Kájinkou vyzvedly babičku a Lilču a zpestřily si den na výstavišti Elegancí 2010. Kájinku zřejmě pořád trápí zoubky, tak jsme alespoň tolik neutratily a jely za Filípkem, na kterého jsme se od ledna těšily!

Prožili jsme úžasné odpoledne. Miluju naši rodinnou soudržnost, jsem šťastná, že je všechny mám. Filípek je kouzelný, jen škoda, že jsem ho jako řidič nemohla zapít, ale my to s Gábčou doženeme ;-)

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Miminko zlatíčko, které jsem zase mohla vrátit :-D

Co mě dnes netěšilo? Odpoledne jsem se přejedla jako čuňátko!


Moje milované sestřenky:

Náš další parťák v rodině - Filípek:

2 komentáře:

  1. Sluníčkových dní více a častěji!!! :o)
    Filípek je krásňoučkej! :o)

    Zuzíku máš u mě na blogu ocenění.

    OdpovědětVymazat