čtvrtek 8. dubna 2010

Středa 7. 4. 2010

Den 31.

Dnes jsme měli na pilno. Naše auto bylo objednáno na nové obutí. Objevili jsme, že na jednom místním učilišti přezouvají za 200 Kč! Na podzim jsme platili v servisu 800! Auto a klíčky jsme odevzdali a šli se na 2 hodiny někam ubytovat. Do azylu nás vzaly kolegyně u mě v práci a báječně jsme si popovídaly.

Po obědě usnuly obě děti naráz, tak jsem si udělala siestu proloženou věšením prádla ven na sluníčko. Využili jsme krásného počasí po spaní k hraní na zahrádce na pískovišti. Odpoledne jsme se vyvětrali u Labe s Flerinou a potom jsme skočily s Kájinkou na kolo a jely se projet. Dojely jsme ke staré babičce na návštěvu, tatínek s Fíkem si jeli zacvičit. Tentokrát tam prý Kryštůfek zlobil!

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Pomohla jsem slepé paní.

Co mě dnes netěšilo? Písek z pískoviště měl Fík až za plínou.


Vzteklina:

Žádné komentáře:

Okomentovat