pátek 2. dubna 2010

Čtvrtek 1. 4. 2010

Den 25.

Apríl. Naštěstí mě žádný nečekal. Nebo možná jo, v podobě zprávy, že Mirek Topolánek přestupuje do TOP 09...

Dopoledne přijela babička a šla s Kryštůfkem na kačenky. My s Kájinkou jely na ORL, od listopadu mě bolí ucho a dnes v noci celkem výrazně. Bohužel má doktorka ordinační dny celý týden - kromě čtvrtka :-D Kolem poledne jsem začala být nervózní, babča vždy přicházejí tak na půl 12 a dnes nikde. Ve 12.15 jsem nevydržela a zavolala. No zapomněli sledovat hodiny, stavili se v Hypernově pro houpačku a tam všichni syslili na Velikonoce, takže dlouho stáli ve frontě. Po obědě si je babička vyměnila a vzala ven Kájinku. A já rozjela žehličkovou serenádu.

Odpoledne převzal starost tatínek a já si šla "opočinout" na schwinn cycling. Tentokrát nám dala Monča pěkně do těla.

Večer jsem se rozněžnila u těch našich koťátek ve vaně. Fík prskal na Kájinku vodu, poléval ji kelímkem a ona se řechtala jako blázen. Dojalo mě to až k slzám, jaké máme štěstí, že máme zdravé, krásné a uchechtané děti.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Ztratila jsem naušnici za Kryštůfka, ale naštěstí se potom našla! Ufff!

Co mě dnes netěšilo? Stále není hotové moje nové kolo.

Štofík miluje velké boty:

2 komentáře:

  1. Óóó jaké má Fíčke krásné kosmické botky!!! :o)

    S náušnicí jsi teda měla štěstí - to jsou vždycky nervy než se to najde, viď???

    A jsem ráda, že nejsem jediná koho dojímají děti. :oD Občas si připadám jak blázen, ale já bych mohla z fleku dělat profesionální plačku... Máme opravdu štěstí, že děti jsou zdravé a veselé!!! :o)

    OdpovědětVymazat