středa 31. března 2010

Středa 31. 3. 2010

Den. 24

Škaredá středa. Tak to bylo dnes celkem trefné. Měli jsme spoustu plánů a pochůzek a déšť nám vše zhatil. Pršet nepřestávalo, tak jsme vyjeli autem, domluvili přezutí pneumatik, nakoupili nezbytně nutné kukuřičné křupky, dárek pro babičku k svátku a velký nákup v supermarketu. Poprvé sama s oběma... Ale dopadlo to nad očekávání dobře. Kájinka usnula v košíku v autosedačce a Kryštůfek seděl vzorně v košíku a vše pouze komentoval. Jen nechápu, proč mi neustále připomínal: "Mámo, platit!!!" :-D

Pan pošťák nám dovezl letní objednávku oblečků, tak jsme si tu hráli na modely a modelky. Za okny jsme sledovali kapky padající do pískoviště. Přišla nás potěšit babička Hanička, obě děti jak divé lezly jeden přes druhého a babičce dělaly masáž :-) Těšili jsme se na Velikonoční trhy. Nakonec jsme stihli závěr, babička koupila Fíkovi pomlázku, ta nám ještě chyběla. Pilně trénujeme "Hody hody".

Navečer tatínek pohlídal dětičky a já jsem se věnovala svému nejoblíbenějšímu relaxu: čtení ve voňavé vaně.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Kryštůfek šel dnes sám po obědě spát.

Co mě dnes netěšilo? Lucinka si po pádu na motorce ulomila kousek zoubku.


Pusťte nás ven!!!

1 komentář:

  1. Ta dvéřévá fotka je úžasná!!! A máš doma dobrý smíšky! :o)
    Copak Lucinka vyváděla, že si ulomila zoubek, šmoulinka malinká.

    OdpovědětVymazat