čtvrtek 11. března 2010

Čtvrtek 11. 3. 2010

Den 4.

Dnešek byl takový vnitřně sluníčkový. Od rána se mi dařilo, práce šla pěkně od ruky, jestli ono to nebylo tím, že zmetíkové vstávali oba v 6 hodin :-) Vykonali jsme slíbený nákup, zaměstnali pračku, myčku, uvařili špenátovou polévku a kuře v alobalu, vyrobili příkrmy pro strýčka příhodu a to hlavní: během dopoledne dorazila báječná zpráva, že se Léně narodil synoveček Adámek, kterého jsme vyhlíželi už na horách.

Adámku, vítej na tomto světě, doufám, že nikdy nebudeš litovat, že jsi opustil nedobrovolně mámino bříško! :-) (Nakonec proběhla plánovaná sekce, protože králíček měl široká ramínka, 54 cm a 4,58 kg!)

Odpoledne jsme vyrazili s Flerinkou na stezku, pozdravili známé kamarády pejskaře a už i veslaře, neboť jim začíná sezóna. Díky nim mám pocit, že se to zakutálené jaro prostě už konečně blíží, ač chudáci byli na lodích navlečení v rukavicích a čepicích. No "udělat" bych se v Labi fakt nechtěla!
Cestou zpět jsme si vyzvedli na nádraží tatínka, dojeli na jednu oficiální návštěvu a pak mastili k prasátkovému dědovi na segedín a švestkovou buchtu. Bohužel jsem si zapomněla foťák, tak nakonec jedna dokumentární foto, co mě v průběhu víkendu neodkladně čeká:


Dnes bych chtěla závěrem poděkovat Hanďulce, která se celé odpoledne věnovala mému blogu, navzdory svým mateřským a domácím povinnostem :-) a vytvořila mi rozmanité miniaplikace. Sice se pak moje lepší já rozzlobilo na to horší, že je líné a rozmazlené a místo, aby se popralo s úkolem, zvolí jednodušší variantu oslovit Hanďulku, ale i přesto mě pohled na můj obohacený blog hřeje :-)

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo: Dnes to vyhrál Adámek :-)

Co mě dnes netěšilo: Jakmile je doma tatínek, uspat Kryštofa je nadlidský úkol :-(

1 komentář:

  1. Žehlení mě o víkendu taky čeká. :o( To jsou holt ty zanedbané domácí práce.... :oD

    A nezlob se na své líné já - však je ještě hodně miniaplikací, které si sama můžeš nainstalovat. :oD

    OdpovědětVymazat