pátek 12. března 2010

Pátek 12. 3. 2010

Den 5.

Počasí, že by ani psa nevyhnal... To myslím přesně charakterizuje dnešní den. Ale to u nás neplatí, díky psovi nás počasí vyhnalo ven tak, jako každý jiný den.

Manžel měl dnes volno, organizačně zvládl dvoudenní školení pro své kolegy na výbornou, tak dnes zůstal doma. Udělali jsme si "Náš den". Dětičky jsme vysadili u tchýňky a frčeli směr Praha Letňany do kina, na novou komedii Zdeňka Trošky Doktor od jezera hrochů. No zase jsem se napálila, Troškovy filmy nějak nemusím, vyjma legendárních Sluncí, sen.... Pokud chcete mé doporučení, tak tato vtipně nevtipná a nezáživná komedie mé doporučené nedostane. Zato výkon Evy Holubové za podívanou stojí. Ovšem vystříhala bych jen její pasáže, jinak byl film o ničem. Tomuto humoru prostě nějak neholduji, prvoplánový, místy nevkusný, přehnaný. Manželovi se z celého filmu nejvíc líbila francouzská okna v domě MUDr. Pištěláka, alias Jiřího Langmajera :-D No dobrá, taky letuška Lenka :-D

Vsuvka: možná někdo bude zvědavý i na mého muže.... ale to vás musím bohužel zklamat, milí čtenáři a milé čtenářky.... co kdybyste se do něho zakoukaly?!?!?!?!?!? :-D ne, to je samozřejmě legrace, můj manžel si z profesních důvodů zkrátka nepřeje být někde zveřejňován, což budu samozřejmě respektovat.

Cestou zpět jsme si vyzvedli už pouze Kájinku, Kryštof zůstal na prázdninách u babičky. Doma manžel ulehl s angínou, které jako poslední podlehl a my s Kájinkou vyšly vstříc dešti se sněhem. Ale nám to vůbec nevadilo. Alespoň jsme měly stezku samy pro sebe. Pozdravily jsme trénující veslaře, kamarády kajakáře a vyfotily pár snímků. Dala jsem si totiž za cíl propagovat moje rodné městečko, které mám prostě moc ráda. Ne všichni moji spoluobčané toto řeknou, pro většinu z nich je to tu zaprděné, nudné a šedivé. Ale pokud koukáte spokojenýma očima, máte svá oblíbená místa, tak pár nedostatků rádi přehlédnete.

A jaký humor můžu? Např. tento ;-) :


Cestou domů jsem si v hlavě sumírovala, o čem všem chci psát... Já chci psát o všem!!!!!! :-) Mám pocit, že toho tolik chci říct, říkat a vyslovovat, že si zde založím ještě téma dne a nejšťastnější budu, když se mi k němu i další čtenáři vyjádří. Je to přece MůJ BLOG,tak si sem můžu psát CO CHCI, no ne??? :-D

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Moje zlatá, diamantová, milionová tchýňka mi vyžehlila všechno prádlo! :-)

Co mě dnes netěšilo? Neodolala jsem ani popcornu, ani strýčku Mekovi :-(

2 komentáře:

  1. Ty jo, já chci také tchýňku milionovou!!! Já ji mám tedy alespoň zlatou... Bere si dnes holky na noc :-).

    Moc hezky píšeš a super se to čte! Tak jen piš, ať máme co číst!!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Gabčo díky, to je pro mě ta největší odměna! :-)

    OdpovědětVymazat