úterý 16. března 2010

Téma dne: Žádná bublina....

Večer jsem neměla moc náladu. Všechny věci nejdou podle našich představ.

Život mě naučil, že nic není tak horké, jak se uvaří a všechno zlé je pro něco dobré. Mamča byla na dně ze zubaře. Vyvrátil jí omylem přední horní zuby, druhý den odlétal na dovolenou a jen co přijel, zavřel pro dlouhodobou nemoc. Byla zoufalá, co teď??? Zubařů je sakra málo a dostat se k nějakému náhradnímu v současném stavu.... Ségra zařídila kamarádku zubařku, z protekce. Maminka k ní šla se sevřeným žaludkem, že se s ní nebude bavit, maximálně se jí podívá do pusy a odmítne ji. Snažila jsem se jí podpořit, že Iva je moc hodná, určitě se jí ujme. Mamča byla skeptická. "Žádná bublina není tak obrovská jak se může zdát!" Iva nejenže zastoupila mamčiného zubaře, ale i si jí vzala do své péče. Mamča rozkvetla jak sněženka. Mamky zubař je velmi vážně nemocný, není jisté, zda se ke své práci někdy vrátí. Myslím, že je jasné, kdo z nich je na tom líp.

A teď, když tady sedím a přemýšlím nad mou "blbou" náladou, tak si říkám: "Žádná bublina není tak obrovská jak se může zdát!"

Babičko děkuji!

2 komentáře:

  1. To je dobře, že se mamce problém vyřešil... A máš něco u mě na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzíku, máš u mě na blogu to samé co u Gabči. :oD

    OdpovědětVymazat