sobota 13. března 2010

Téma dne: Školka

Naštěstí mi momentálně neteče do bot. Kryštof by do školky nemusel ještě 2 a čtvrt roku, ale stojím o to, aby do školky chodil. Zkoušela jsem mailem kontaktovat všechny místní školky, abych se dozvěděla, jaké jsou naše šance. Oficiálně jsme bez šance všude. Školky praskají ve švech, letos odchází navíc abnormálně málo dětí do prvních tříd, zůstává hodně odkladů. Jasně, tak od 3. let zřejmě chodit nebude, využijeme občasnou docházku do soukromé školičky a potom... Ale milá paní, vy jste na mateřské, tak to nebude chodit ani následující září, kdy mu bude 3,5 let! Drsné, vystihující současnou dobu. Místa se měly rozšířit, páni politici slibovali, ale skutek utek'. Nic z toho nebude, 100 dětí je v našem městečku nadpočet. Dneska odpoledne jsme se na procházce potkaly se starou známou, učila ve školce ještě mě... "Proč jsi nepřišla rovnou za mnou??? Chceš říct tajemství, bez protekce to nepůjde." Ale já nechci protekci, já chci své dítě dostat do školky úplně obyčejně, normálně!........

Tak co milé čtenářky, co myslíte, jakou variantu zvolí zoufalá matka, která chce pro své dítě školku a bude muset za dva roky nastoupit do práce???

1 komentář:

  1. Aghi, ona má ta tvoje stará známá pravdu - když chceš dát dítě do školky, bez protekce to bohužel nejde :-(. Situace byla špatná už před dvěma lety, teď je to ještě horší...

    OdpovědětVymazat