pátek 26. března 2010

Čtvrtek 25. 3. 2010

Den 18.

Meteorologové hlásili nejkrásnější den týdne. A také se to vyplnilo! Kájinka vstávala v 5, takže den začal brzy. Během dopoledne jsme zvládli nutné resty a jakmile dala babička echo, vyrazili jsme k ní. Byla tak hodná a pohlídala obě děti a já jsem mohla v klidu nakupovat. Je jaro, blíží se Velikonoce, udělala jsem si velikou radost v podobně hadříků. Myslím, že letos mě beránek zaručeně nepokaká :-) Odměnila jsem se za shozené centimetry. Kila sice nějak stagnují, ale kalhoty jsou volnější.

Po obědě jsme vyrazili domů s tím, že jen přeházím děti do kočárku a půjdeme k Labi. Doma ale už čekal tatínek, Flerča již vyvenčená a my si mohli udělat rodinné odpoledne. Nachystala jsem děti na houpačky, vylezli jsme před dům a plány nám převrátily sousedky, které seděly na židličkách na ulici a kolem pobíhaly "naše řadové" děti. Takže jsem sáhla pro stoličku a přidala se :-) Už nám to zase začíná, takhle trávíme celé léto. Se sousedy se sejdeme venku, děti si hrají, jezdí na odrážedlech, tříkolkách, kolech a maminky probírají světový mír :-D Hlavně kvůli téhle sousedské pohodě se mi odsud nebude chtít.

Idylku jsem první narušila já, potřebovala jsem nakrmit děti, přichystat je tatínkovi do kočárku a sama jsem vyrazila sedřít ze sebe kůži na schwinn cycling. Tentokrát nejela Monča, ale Ivča, která nám dala pěkně zabrat. A už ve 20,30 jsem nevěděla o světě.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Vešla jsem se do oblečení o jednu velikost méně.

Co mě dnes netěšilo? Nenafouknutelné jízdní kolo.

Naše velká holka:

Žádné komentáře:

Okomentovat