úterý 23. března 2010

Pondělí 22. 3. 2010

Den 15.

Dnes byl vyloženě sluníčkový den, jak počasím, tak v duši.

Dopoledne jsem vyžehlila dva koše prádla, hned byl příjemně nastartovaný den. Žehlení mi nevadí, jakmile stojí prkno, rozjede se žehlička, tak mě to baví, zvlášť když jde práce pěkně od ruky. U košil se tempo a nadšení trochu zbrzdí, ale co se dá dělat. Jen někdy schází ten čas. V knihovně, kde je tabule s inzeráty, jsem četla nabídku na žehlení, koš = 300 Kč. Napadla mě hříšná myšlenka nahromadit koš pouze košilemi a pak zavolat paní nebohé... :-D

Po poledni jsme vyrazili do jarního odpoledne. Procházkou jsme došli na burzu dětských věcí pro výsledek, byla jsem spokojená, prodalo se mi 2/3 věciček. Sluníčko nádherně svítilo, i na krátký rukáv došlo. Ve městě jsme se setkaly s bývalou přítelkyní mého muže. Nikdy jsme se nezdravily, měla jsem pocit, že ona o to nestojí. Najednou přiběhla, že se podívá na Karolínku, protože ji ještě neviděla. Poznamenala, že je celý tatínek a potom jsme propovídaly hodinu a půl jako staré známé! Dětičky jednoznačně sbližují ;-)

Cestou domů jsme ochytili tatínka s Flerčou a procházku jsme ještě o další hodinu protáhli.

Navečer dorazili na návštěvu tchánici. Přijeli s tím, že si vezmou na celý příští týden Kryštofa. Jsou hodní, myslí to dobře, ale... Byla jsem z toho dost rozpačitá. Spousta rodičů by tuto nabídku uvítala a dali by za ni cokoliv, ale u nás si Fíka střídají všichni prarodiče a my se pořádně nevidíme. Navíc mám pocit, že Kájinka začíná být na Fíka fixovaná a dlouhé odloučení jim nesvědčí. Bojuji sama se sebou, nechci vypadat jako snacha, co jim nedopřeje vnuka. Někdo si zase myslí, že Kryštofa odstrkuji. Musíme nalézt nějaký kompromis, asi zavedeme nějaká pravidla :-)

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Nabití baterek od sluníčka.

Co mě dnes netěšilo? Usínám skoro se slepicemi.

Závislák :-) :

1 komentář:

  1. Ježiš, já bych taky chtěla, aby mě žehlení tak bavilo a aby se mi prarodiče o děti prali :-D. I když teď byly holky u našich a dnes psala tchýňka, že by si je vzala v sobotu... No, asi to je tím počasím, že tak touží po vnoučátkách :-).

    PS: Jsem myslela, že tě napadla hříšná myšlenka, že by sis tím žehlením také začala přivydělávat a ono neeee :-D.

    OdpovědětVymazat