neděle 28. března 2010

Neděle 28. 3. 2010

Den 21.

Kájinka vstávala v 6 hodin starého času a protože je Fík u babičky, za hodinu si s námi ještě schrupla. Dopoledne jsme vyzvedli Lilču a jeli na parkurové závody. Tcháníci tam vaří, takže jsme nejen měli příjemný zážitek z ušlechtilých koní a disciplinovaných jezdců a jezdkyň, ale ještě jsme se dobře najedli.

Odpoledne mi přišla sms, zrušilo se cvičení z důvodu malé účasti, tak jsme vyrazili na procházku.Bohužel jsme daleko nedošli, protože byla celkem zima, foukal vítr a neustále poprchávalo.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Našla jsem Kájince třetí zoubek.

Co mě dnes netěšilo? Kájina sama vyleze celé schodiště do prvního patra.





1 komentář:

  1. Už jsem se zarazila, že na těch koních je někdo z rodiny. :o) Neteřinka je správná milovnice koní jako většina holčiček jejího věku??? :o)

    Gratulace k zubatce Karolínce a s tím schodištěm - ať nad ní bdí anděl strážný!!! :o)

    OdpovědětVymazat