úterý 16. března 2010

Téma dne: Film Rytmus v patách

Ten film mě dostal. Vysílali ho v neděli ve 20 hodin na ČT1, ale nějak jsem ho prošvihla. Hančí mě na něj upozornila, že stojí za to. Naštěstí dnes skvěle funguje ipůjčovna ČT. Film se moc povedl, mladé herecké obsazení nemělo chybu, všichni hráli skvěle, neuvěřitelně uvěřitelně.... Při závěrečných titulích a dlouho po nich jsem měla mrazení v zádech. Jolka Krásná v pořadu Film 2010 řekla Vojtovi Dykovi, že jí jeho postava nebyla sympatická. V polovině filmu jsem začala chápat o co jde... Mladý Daniel Smiřický byl v podstatě zbabělec - v očích svých kamarádů, v očích své dívky Geraldinky a ke konci života i v očích sebe samých. Ale jak by se zachoval každý z nás? Sama nevím.

Co to bylo za dobu? Proč se to dělo?? Jaký to mělo smysl??? Ráda bych časem prostřednictvím podobných filmů ukazovala dětem absurdnosti minulého režimu. Vážím si své svobody a svobody pro moje děti.

Žádné komentáře:

Okomentovat