úterý 23. března 2010

Úterý 23. 3. 2010

Den 16.

Dnes má narozeniny moje nejlepší kamarádka ze základní školy Dita. V srpnu čeká třetí miminko, takže co přeju, je myslím jasné. Především ZDRAVÉ a hodné batolátko.

U nás doma se "slaví" pidinky. Kájinka váží v 9. měsících 8.900 kg. Kryštůfek měl v té době už skoro o kilo víc. A přitom Kájinky porodní váha byla o 70 dkg více než Fík. Zajímavé srovnání, uvidíme v roce.

Vstávalo se v 6 hodin. Nic moc, ale lepší než v 5 jako jindy. Uvařila jsem oběd, abychom mohli jít v klidu ven. Zastavili jsme se u mě v práci s proviantem ze zabijačky a taky v práci u tety Pavly, kde jsou děti vždy středem pozornosti a dostávají od tet mlsky.

Odpoledne patřilo jako vždy Flerině. Tento týden je snad ve znamení setkávání se s bývalými... :-) U Labe jsem potkala svůj první dlouhodobý vztah, kterého jsem snad 3 roky neviděla! Žije si dobře, čeká miminko! Jsem ráda, že je spokojený! Bavili jsme se jako kámoši, to dlouho nešlo.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Kryštůfek mi dnes řekl, že se jmenuje Tůfek :-) (jeho překlad)

Co mě dnes netěšilo? Mužovi byla zamítnuta rigorózní práce :-(

Takhle my si jezdíme :-) :


Další ze psích kámošů:

2 komentáře:

  1. Jééé, Zuzi teď čtu, že manželovi neschválili rigo - to mě mrzí. A držím palce při dalším pokusu!!!!
    Jinak fotka jezdců je parádní!!! :o) Jsou oba vysmátí - Ája i Tůfek. :oD

    OdpovědětVymazat
  2. Léňa:
    Zuzíku, tak to držím taky moc palce, ať to příště vyjde. To víš, někdo je zvyklý na více pokusů :o)) , však víš, jsou to nervy, ale ten Tvůj poklad to jistě příště hravě zvládne napravit, nemám strach!
    Děti krásný - to je idylka, když jsou připoutaní v tom kočárku, co??? :o)

    OdpovědětVymazat