úterý 9. března 2010

Úterý 9. 3. 2010

Den 2.

Dnešek byl ve znamení odpočinku. Antibiotika snad už trochu zabrala a angína tím doufejme povoluje. Stále se peru s blogem, chtěla bych ho vylepšit, zvednout na vyšší úroveň, ale vím, že všechno má svůj čas, tak jako v životě. Když já jsem děsně netrpělivá :-) Ještě že mám svou paní učitelku Hančí.

Taky jsem se pustila do úklidu skříní dětí! No je vidět, že se asi opravdu blíží jaro! Dneska svítilo za okny sluníčko, nádhera! Ale venku bylo stejně mrazivo a vlezlo. Ponechávám si poslední zimní bundu v provozu, poslední komplet čepice,šály a rukavic, jinak už je vše vyprané, uklizené, zazimované. Už zimu do svého šatníku nepustím!

Kryštůfek přijel odpoledne s babí a dědou, zdá se, že u něj už jsme nad angínou zvítězili. Kájinka se pořád pere s rýmou a kašlem, v tom se nám "daří" už skoro měsíc.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Podařil se mi menší větší obchůdek.

Co mě dnes netěšilo? Ranní pohled na osobní váhu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat