pátek 19. března 2010

Pátek 18. 3. 2010

Den 12.

Dneska byl úžasný den! Nejenže nádherně svítilo tolik očekávané sluníčko, ale zkrátka se vše povedlo přesně podle mých představ.
Dopoledne jsem tu vykonala nejnutnější práce a s Kájinkou jsme vyrazily na oběd s Adreou a Šimonkem! Oba jsou bezva parťáci na dlabanec. Žádné upejpání, vyškrábané talíře, ukončení dezertem :-D Obě dětičky to zvládly skvěle!
Potom jsem Kájinku odvezla babí a jela vstříc uvolněnému odpočinkovému odpoledni. Zašla jsem na film Ženy v pokušení a dobře jsem udělala...

Zpátky jsem si vyzvedla dětičky, doma jsme si pohrály a hurá na kutě.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Tchýňka Hanča mi po 8 letech nabídla tykání. Nějak mi to ale nejde :-)

Co mě dnes netěšilo? Páteční provoz na dálnici.

U babičky je pokladů, dnes kufřík s pexesem:

1 komentář:

  1. Léňa: Bezva páteční den, jen tak dále :) . A s tykačkou nedělej zbytečné cavyky, babička je prima, to si rychle zvykneš :) .

    OdpovědětVymazat