úterý 16. března 2010

Pondělí 15. 3. 2010

Den. 8

Zapomněla jsem u našich foťák, tak nemůžu použít fotky ze verejška, co jsem chtěla.
Počasí se asi opravdu zbláznilo, v půlce března tu chumelilo jako v prosinci. Odpoledne jsme šly venčit, sluníčko hřálo, nasadila jsem sluneční brýle, až jsem litovala, že jsem si vzala zimní bundu. Samozřejmě úplně nejdál od domova začal foukat vítr, chumelit, Kájinka v kočárku pištět, protože vše se hnalo přímo na ní, takže jsme mazaly zpět. Jen jsme překonaly labskou stezku, vysvitlo sluníčko. No jasně, Murphyho zákony fungují za každou cenu. Ale co, hlavně že jsme zdraví a spokojení :-)

V mateřském centru začala dětská burza oblečení. Odnesla jsem tam pár letních kousků. Nezdá se to, ale dětské věcičky se nahromadí, zabírají spoustu místa, až je to neuvěřitelné, co děti všechno unosí. Potřebovala bych se všeho co nejvíce zbavit. Škoda, že se ani ségra ani švagrová zatím k ničemu nemají, posunula bych to jen o domácnost dál, ale skladovat to tady v naše pidi domečku nemůžu.

Navečer jsme šli na návštěvu k Andrejce a Šimonovi. Malý Šimonek je sice mladší o 4 měsíce než Kájinka, ale už se nevejde do miminkovské autosedačky, tak chtěli vyzkoušet tu naši. No moc by si nepomohli, tak objednají pro Goliáška kategorii 0-18 kg, kterou lze nasadit proti směru jízdy. Kluci zase plánovali.... :-)

Rekapitulace:
Co mě dnes potěšilo: Ozvala se mi po dlouhé době kamarádka Marcelka.

Co mě dnes netěšilo: Mamči zubař, který ji vylomil zuby a odjel na dovolenou, měl dnes ceduli: "Pro dlouhodobou nemoc zavřeno."......

Dnes je 15. 3. 2010......


Naší panince je 8 měsíců:

Žádné komentáře:

Okomentovat