středa 10. března 2010

Středa 10. 3. 2010

Den 3.

Dnes má narozeniny manžel mojí nejlepší kamarádky Honza, také má svátek naše kamarádka Viktorka. Ještě jednou i touto cestou přejeme vše nejlepší!

Dopoledne jsme se plácali doma, vyprala jsem další hromady oblečení - nechápu, nám se tu snad samovolně rozmnožuje..., uvařila jsem oběd, načež jsem zjistila, že nemám jídlo pro Kájinku. Tak jsme tedy nakonec použily skleničku určenou od 10. měsíce, jedinou, která se doma vyskytovala. A jak jí šmakovala! Zítra tedy musíme vyrazit na nákup.

Odpoledne jsme šli ven s Flerčou a našimi kamarády s jejich Jerrym. Venku bylo sice mrazivo, ale nefučel nepříjemný vítr, za to svítilo tolik očekávané sluníčko. A tak jsem se při poklidné procházce dozvěděla, že Andrejka byla konečně požádána o ruku. Měla jsem radost s ní. Mám je oba moc ráda. Nakonec jsme zjistily, že máme zásnubní prstýnky téměř stejné. No nejsou ti naši chlapi kamarádi??? :-) Takže 28. 8. 2010 bude svatba.

A protože jsme neměli doma tatínka, tak jsme jeli obšťastnit babí a dědu. Jako vždy jsme jim tam udělali kůlničku na dříví! Dnes naše děti objevily truhlici plnou pokladů:














Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Jednoznačně zásnuby našich kamarádů.
Co mě dnes netěšilo? Kájinka se klepla o konferenční stolek mezi oči a má tam ošklivou modrou pohmožděninu :-(

2 komentáře:

  1. Ježiš! Ona už Kájinka hačá!!! Těším se na další fotky a psaní... Hezky se to čte :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Není nad truhly s pokladem!!! :o) Fíkovi to s těma perlema úžasně sluší! :o)

    Já mám taky tak ráda svatby (a když jde o kamarády, tak z toho mám dvojnásobnou radost), ale letos se naši kamarádi nijak nepochlapili a svatba nebude žádná - za to miminek bude hafo. :oD

    OdpovědětVymazat