středa 17. března 2010

Středa 17. 3. 2010

Den 10.

Babička tchýňka se dnes ujala dětí a já mohla dopoledne odjet zařídit všechno důležité. Ráno jsem stihla uvařit, aby se babička mohla starat jen o děti. Oběhala jsem toho hodně... poštu, dětský velkosklad, burzu oblečení, odevzdat daně, nakoupit v kuřecím ráji, nakoupit v supermarketu, zaplatit popelnice a psa. Jen ta peněženka byla na konci zoufale prázdná :-)

Odpoledne jsme se provětrali venku, nakonec jsem Kryštůfkovi už punčošky nedala, ale stejně byl schovaný ve fusaku. Nesmírně se těším, až fusaky sundám, vyperu a zazimuju. Už bude veseleji, naše kočárkové výpravy jsou podobné stěhování. Ještě že už toho psa nestrojím :-D

Kájinka dnes skoro nespala, dala jen 2x půlhodinku, takže nám usnula cestou, když jsme vezli babičku domů a teď tu řádí jako černá ruka.

A navečer mě tu čekalo 2x ocenění za blog, no není lepší zakončení dne? :-)

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Odevzdala jsem daňové přiznání, máme to z krku!

Co mě dnes netěšilo? Nevyvezli nám popelnici! :-(

Fík se děsně rád fotí samospouští:


Stráží nás tu vodník:

Žádné komentáře:

Okomentovat