sobota 13. března 2010

Sobota 13. 3. 2010

Den 6.

Školka není a nebude. To mi zní v uších celé odpoledne. Bez protekce to asi nepůjde... výsledek rozhovoru s povolanou osobou.... Více v tématu.

Ráno se pro nás stavili naši a udělali jsme si nákupní dopoledne. Hlavní kapitán byla Kájuška:-) Mamča si chtěla udělat radost za omylem vytlačené přední zuby... Zubař "šikula" se chtěl podívat, jak pevně můstek drží a..... povedlo se mu velkou část předních horních zubů vylomit! Za jeho činem následovala vražedná věta: "Paní xy, nezlobte se, to jsem nechtěl, přijďte za 14 dní, odjíždím do teplých krajin na dovolenou!" A prázdná horní čelist sklapla... Chudák moje mamina, byla z toho pěkně nešťastná, není divu, celý den jedná úředně s lidmi, takže dost prekérní situace. Podpořila jsem ji, že ji kolegyně určitě nenechají ve štychu a nějak to přestojí, že plácat 14 dní dovolené je škoda.

Mamča byla úspěšná, taktéž naše dětičky beránek nepokaká. Ale co maminka? Já nechci být pokakaná maminka!!! "No jo Drahá, ale to bys nesměla hřešit a od hor vyrušit svůj pravidelný redukční režim." Jsem koza, podařilo semi dát dolů 7 kg a 2 už mám zpět. "Tak holt budeš pokakaná maminka!" ;-)

Odpoledne si Kájuška užila čerstvého vzduchu na procházce s babičkou a já se mohla věnovat přípravě věcí na dětskou burzu v mateřském centru. Mimo jiné jsem to vzala z gruntu, rozdělila vynošené věcičky dětí do krabice dle pohlaví. Tatíkovi pořád není dobře, tak i o víkendu Flerča zbyla na nás. "Nevadí, pohyb neuškodí Drahá!" :-) Jen příště čepici, jaro dnes opravdu ani náznakem... :-(

A protože jsem obdržela připomínku od jedné pravidelné čtenářky (neboj Páji, neprásknu tě :-D ), tak zvýším počet fotografií :-)

Velká holka poprvé v nákupním košíku:



Náš psí kámoš Dusty, tentokrát bohužel za plotem:

Žádné komentáře:

Okomentovat