sobota 27. března 2010

Sobota 27. 3. 2010

Den 20.

Kájinka dnes vstávala už ve 4.30, vyděsila jsem se, že se spaním skončila, ale po mlíčku se ještě do 6.30 dotáhla. Dopoledne jsme objížděli cykloprodejny, ale úspěšní jsme nebyli. Moje dva horké tipy nevyšly. V jednom obchodě měli tento víkend zavřeno, do druhého vesnického se manželovi už jet nechtělo. A z toho, co jsem viděla, jsem nic kloudného nevybrala.

Na obídek jsme si udělali řízky z čerstvého masa a ještě sladkou tečku v podobě meruňkových taštiček s praženou strouhankou. Po obědě jsem stihla vyžehlit a pak už jsme mazali do Prahy do kina. Vzali jsme babičku na Ženy v pokušení a nakonec se nejvíc smál manžel. Film jsem viděla už podruhé a přesto jsem se na něj těšila a užila si ho snad ještě víc. Druhé shlédnutí mělo výhodu, že jsem nehltala příběh, který jsem už znala, ale kochala se detajly.

Rekapitualce:

Co mě dnes potěšilo? Tchýňka dětem vyrobila krásné fotoalbumy.

Co mě dnes netěšilo? Kamarádům nevyšlo společné kino, snad příště :-)

Dnešní ilustrační foto:

Žádné komentáře:

Okomentovat