čtvrtek 25. března 2010

Středa 24. 3. 2010.

Den 17.

Dnes se mé spolužačce narodil Filípek. Hodně zdraví a štěstí!!!

Vstávalo se v 6 hodin, v 9 už bylo uvařeno a čekali jsme na babi. Ta vzala ven Fíka, šli krmit kačky a my s Kájinkou vyrazily platit složenky, posílat balíčky a nakupovat. Holka bude po mě, zvládá to levou zadní a mám dojem, že je z takových pochůzek i nadšená ;-)

Odpoledne tady babča počkala a já vyrazila stylem Nordic walking venčit Fleru. Chybí mi to, svobodná, volná, ale zároveň fyzicky řízená chůze v terénu. Doma jsem musela hned pod sprchu.

A za chvíli jsme zase nabrali směr město, předala jsem i s kočárkem obě děti ségře a Lilče a šla na kafčo s kolegyněmi z práce. Myslela jsem si, že pokecáme jako obvykle, ale nakonec z toho byla psina převeliká, i personál se bavil :-)

Ségra zvládly hlídání skvěle, i Kájinka jim na kočárku vytuhla a my vyjeli za tatínkem, který nám šel naproti.

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Tchýňka mi pochválila oběd.

Co mě dnes netěšilo? Kauza Topolánek.

Myšáček vytuhl v obýváku ještě po odpoledním spaní:

1 komentář:

  1. Téééda Štofínek je slaďoušek! A jakýho má pěknýho Íjáčka. :oD

    OdpovědětVymazat