čtvrtek 25. března 2010

Téma dne: Emil Držkatý

Dlouho jsem nad nimi držela ochrannou ruku, teď už mě ale "pan vedoucí" našval! Jsem pravičák, tak nějak mám pocit, že od narození, ačkoliv doma to bylo jinak. Velkou část dětství jsem strávila s babičkou, nikdy jsem neslyšela přímo vyřčení nenávisti ke komunistům, ale z chování a vyprávění babičky jsem najela na stejnou vlnu jedoucí napravo. Už jenom ta elegance a styl se zkrátka s totalitou neslučovaly.

A teď tohle. První otřesení mé důvěry byla kauza milenky. Dobrá, nebudeme prudérní, stává se i v lepší společnosti, ale ta drzost fotit se s rodinou na billboardy jako vzor cnosti a čestnosti... Naštvání odvál čas, bohužel jsem jeden klasický Čech, který odpustí, zapomene.

Jdeme do finále. Taťka Jirka slibuje, jak spasí naši zemi a všichni se budeme mít dobře. Nařídí, aby firmy povinně dotovaly sport; podnikatelé, aby odváděli polovinu svých příjmů, protože jak by k tomu nižší vrstva přišla, aby si někdo žil lépe; zruší poplatky u lékaře; zavede placení prvních 3 dnů nemocenské... ty bláho, náš stát má netušené rezervy!!!! ...o kterých bohužel ale neví ani ředitel Českénárdní banky.... Jirka to zřejmě všechno zatáhne se svého poslaneckého platu...

Volební průzkumy stoupají ve prospěch ČSSD a KSČM. Lidi, haló, vzbuďte se, logicky uvažující člověk musí vědět, že na to ČSSD nemůže sehnat peníze, kde na to má ten stát sakra pořád brát?????????

A do tohoto všeho sajrajtu se vyvalí pan Topolánek se svým průšvihem. No nevřím, že by ten průšvih dosahoval takových rozměrů, novináři určitě vše nafoukli, ale jestliže vidím, že tady jde o všechno, nad volebním vítězstvím se stáhla pořádně velká mračna, tak sakra osobní zájmy jdou stranou, srazím paty a odstoupím, abych zachránil co se dá a taky zachoval se jako chlap....

Přemysle Sobotko, sázet se s vámi o vaši prognózu nebudu, obávám se, že bych prohrála...

2 komentáře:

  1. Nojo, když lidi slyší na Jirkovy sliby a líbí se jim, že bude bohatým brát a chudým dávat- a vůbec neřeší, kde na to vezme. To taky ostatně Jirka ani nikde nepublikuje- nebo jo?
    Těžko vybírat v tom volebním spektru, koho JO, ale koho NE-to by mělo být všem jasné... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Wlcice, díky moc za komentář! Ráno jsem zaslechla vesejší zprávu, že M.T. alespoň odstoupil z kandidátky. Smutnější je, že to udělal až pod velkým nátlakem :-(

    OdpovědětVymazat