středa 17. března 2010

Ocenění



Jsem v šoku! Dostala jsem od dvou bloggerek ocenění!!! Velmi mě to potěšilo, poctilo a hlavně nakoplo do dalšího blogování!

Pochopila jsem-li správně, mám napsat 7 zajímavých věcí o sobě a ocenit 7 zajímavých bloggerů. Toho prvního se zodpovědně zhostím, ale z druhé části se omluvím, neb pravidelně zatím sleduji pouze dva blogy a to právě Hančí a Gabči. Není pochyb o tom, že bych ocenila právě je :-)

7 věcí o mě:
- miluju svou babičku, i když tu už 15 let není
- miluju lidi, své kamarády, nade všechno a občas se mi to nevyplácí
- miluju nové věci - ráda se učím, dozvídám, čtu, sleduju, zkrátka jsem ráda v obraze a neznalost mě žene kupředu
- miluju film, divadlo
- miluju nakupování, módu, mám oko ;-)
- miluju navoněné chlapy ;-)
- miluju plnou vanu horké vody a knížku v ruce

(nepohoršujte se, že v mém seznamu chybí rodina, ta je to nejcenější, což o mě všichni vědí:-) )

Žádné komentáře:

Okomentovat