pátek 12. března 2010

Téma dne: Jaromír Dušek

Proč zrovna toto téma, tenhle člověk? Vdyť jsem přece máma na mateřské, co mi je do nějaké politiky??? Ale právě že je a možná víc, než před mateřskou. Denně tu běží ČT24, abych nezakrněla a byla v obraze a čím víc vím a vidím, tím víc se mě všechno dotýká a zdravě rozčiluje.

Už několik dní přemýšlím o této kauze, tomto člověku... Nejsem homosexuálový lobista, nejsem odpůrce. Jsem nastavená i díky výchově, že je každého věc, co dělá, jak si žije. Jestli bude někdo šťastný s lachtanem, ať žije s lachtanem.
Jeho výroky na stranu homosexuálů se mě proto neuvěřitelně dotkly. Je to útok na tu nejcitlivější a nejniternější složku člověka. Podlost, malost a buranství nejvyššího kalibru. Jestli má pan Dušek důkazy o tom, že na vládě nehrají fér, ať důkazy předloží, ale argumentovat a útočit slovy: "bojím se na vládě ohnout pro tužku" je pro mě ta nejsprostčí forma útoku. Odborářům bych vzkázala, aby ani nesvolávali jednání o této situaci, ale aby ho okamžitě vyloučili ze svých řad. Jenže.... to by nesměli mezi odboráři sedět samí zaprdění, netolerantní a ješitní pánové středního věku.

2 komentáře:

  1. Také jsem toho názoru - žít a nechat žít... Prostě tím lachtanem jsi to vystihla! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že Dušek vůbec nechtěl urážet homosexuály jako takové, že v jeho prohlášení jde o něco úplně jiného. Celkem zajímavě je vyjádřeno tady: http://www.euportal.cz/Articles/5788-zastavte-stvanici-na-duska-nazval-snad-nekoho-bukvici-ci-teplousem-.aspx

    OdpovědětVymazat