čtvrtek 18. března 2010

Čtvrtek 18. 3. 2010

Den 11.

Já z toho kluka zešedivým... Odpoledne vyndám Kájinu z kočárku po spaní a zjistím, že celou dobu ležela na razítku, které ji hodil Fíkus za bodýčko... :-)

Už dopoledne se chlapec předvedl, měl letos premiéru ve školičce, kam chodil od září jednou týdně a on tam tentokrát řval jako pavián, že mě museli zavolat a šupajdit pro něj. V autě hned ožil a chtěl pustit krtka. Mezitím sousedka hlídala vysílačkou Kájinku spící na zahrádce v kočárku. Jen jsme přijížděli, už tu chuděra běhala s vysílačkou. Děti dnes neměly svůj den - resp. dopoledne. Na oběd jsme byli pozvaní k mamče, která si tam Fíka nechala a my s Kájinkou užívaly dámského odpoledne. Maminka Zůza zvládla na internetu i jeden díl svého oblíbeného seriálu :-D Ale mimo jiné i vyluxovat auto, vykoupat psa, umýt boty, vyprat dětské zimní bundy a upéct bábovku. Zábava se musí vyvážit prací - to jsem slýchávala už odmala ;-) A v obchodě jsem si udělala radost - koupila si pugétek růží- zkuste to někdy také, ty poupátka v sobě mají nabíječku :-)

Nejpozitivnější věc dnešního dne jsou KONEČNĚ jarní teploty! Venku se tak báječně dýchá, cítím v sobě plno energie. Budu ji potřebovat, večer jdu makat na hodinu schwinn cyclingu.

A druhá důležitá zpráva je, že má dnes Hančí narozeniny. Přejeme všechno nejlepší, hodně zdraví, šťastnou rodinu a ještě spoustu mláďátek!

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Mohla jsem prádlo pověsit ven.

Co mě dnes netěšilo? Uplakaný Kryštůfek ve školičce.


Štófa vyráží do školičky:


Společná babská fotka:


První poslíčci jara:

1 komentář:

  1. Já chci taky bledulky!!! :o) Ty jsou úžasný! Tady aby člověk volně rostoucí květy jara pohledal. :oD

    OdpovědětVymazat