sobota 20. března 2010

Sobota 20. 3. 2010

Den 13.

Dnešní den byl ve znamení vražd.... jak by řekla Léňa :-D Na porážku šla prasátka, zítra se konají dvě zabijačky, maso musí do zítřka vychladnout, aby se dalo ukládat do mrazáku. Poprvé po 8 letech jsem zaznamenala celý průběh "masakru" na foťák :-) Třeba pro vnoučata.... děda každou sezónu vyhrožuje, že už je to naposledy...ale my ho známe :-) Kryštůfek má už svůj vlastní zvon (odstraňují se jím štětiny z prasete) a ačkoliv pršelo, musel pomáhat. Maso je připravené, zítra budeme pokračovat.

Odpoledne jsme šli popřát Leontýnce - neteři k svátku. Slaví jej 22. 3. - na Leonu. Ve staročeském kalendáři najdeme jméno Leontýna zapsané, připadá na 10. 11. Konečně jsem se po 14 letech seznámila s Lilčiným dědou a jeho přítelkyní. Jsou oba moc milí. Lilče bude letos 8 let a Kryštof ji zbožňuje. Kdykoliv přijedeme k babičce, tak ji hledá.

Kájinka mi po cestě usnula, tak jsem se bála, že večer bude problém s usínáním, ale jako vždy krásně ve 20 hodin usnula. Poslední dny zřejmě spolkla budík, neb vstává s železnou pravidelností v 5 hodin :-(

Rekapitulace:

Co mě dnes potěšilo? Našla jsem Kájinky první zoubek!!!!!! Jednička vlevo dole :-)

Co mě dnes netěšilo? Neshoda kvůli praseti u dědy.

Chudák čuník:


Naši miláčkové na okně:

Žádné komentáře:

Okomentovat